Vnímáte, že náš postup nebyl ideální, nejste spokojeni s průběhem sjednání pojištění a nebo Vám vznikla v důsledku naší chyby škoda? Jsme tu pro Vás a celou situaci včetně souvisejících procesů prověříme a vyřešíme.
Prostřednictvím níže uvedeného formuláře nám prosím doplňte předmět Vaší stížnosti a jeho popis. Pokud je součástí i příloha, např. dopis od pojišťovny, výpis z banky apod., přiložte nám jej prosím k Vašemu podání.
Vaší reklamaci se budeme co nejdříve věnovat a o výsledku našeho šetření Vás budeme informovat na Vámi uvedenou e-mailovou adresu. V souladu se zákonem máme na zpracování 30 kalendářních dnů, nicméně budeme se snažit Vaši reklamaci vyřešit co nejdříve.
Reklamace bude řešena v souladu s platnou legislativou a zároveň dle REKLAMAČNÍHO ŘÁDU.