Povinně zveřejňované informace
Provozovatelem webového portálu Srovnejto.cz, dostupného na URL adrese https://www.srovnejto.cz (dále jen „Srovnejto.cz“) je společnost Klik.cz & ePojisteni.cz s.r.o., se sídlem Rohanské nábřeží 678/29, 18600 Praha 8, IČ: 28480406, zapsaná u Městského soudu v Praze pod sp.zn.: C 144679.
Srovnejto.cz poskytuje spotřebitelům online služby umožňující srovnání nabídek (včetně možnosti uzavření příslušné smlouvy) v oblasti finančních, pojistných, telekomunikačních a energetických produktů.
Více informací najdete v obchodních podmínkách.
Prostřednictvím Srovnejto.cz poskytují své služby tyto společnosti:
a) Klik.cz & ePojisteni.cz s.r.o. IČ: 28480406, se sídlem Rohanské nábřeží 678/29, 18600 Praha 8, zapsaná u Městského soudu v Praze pod sp. zn.: C 144679.
Společnost je registrována u České národní banky jako samostatný zprostředkovatel dle zákona o distribuci pojištění a zajištění s oprávněním k činnosti od 1. 2. 2019. Osvědčení o zápisu samostatného zprostředkovatele do registru Českou národní bankou, lze rovněž ověřit na webových stránkách https://www.cnb.cz/cnb/jerrs s vyhledáním podle obchodního jména nebo identifikačního čísla Společnosti.
Klik.cz a ePojisteni.cz s.r.o. nemá přímý ani nepřímý podíl na hlasovacích právech nebo základním kapitálu žádné pojišťovny, jejíž produkty nabízí. Zároveň tyto pojišťovny ani osoby je ovládající nemají přímý ani nepřímý podíl na hlasovacích právech nebo základním kapitálu Klik.cz a ePojisteni.cz s.r.o.. Klik.cz a ePojisteni.cz s.r.o. získává od pojišťovny odměnu ve formě provize za zprostředkování pojištění. Odměna je získávána pouze od pojišťovny.
Pokud se klient domnívá, že společnost nedodržela ujednání vyplývající ze smlouvy o zprostředkování pojištění nebo nesouhlasí s některým postupem, případně s vystupováním některých pracovníků společnosti, je oprávněn podat reklamaci. Více informací je v reklamačním řádu.
Klient může Reklamaci uplatnit
1. prostřednictvím reklamačního formuláře umístěného na stránkách v sekci „Reklamace“ nebo „Reklamační řád“, případně podle postupu zveřejněného v sekci „Reklamační řád“
2. e-mailem na příslušné kontaktní adrese podpora@srovnejto.cz.
3. zavoláním na klientskou linku 800 44 44 55
4. písemně na adrese sídla společnosti.
Stížnosti na činnost Klik.cz a ePojisteni.cz s.r.o. lze zasílat na adresu ČNB jako orgán vykonávající dohled.
Spory s Klik.cz a ePojisteni.cz s.r.o. nebo pojišťovnou z pojistné smlouvy neživotního pojištění lze řešit mimosoudní cestou prostřednictvím ombudsmana České asociace pojišťoven nebo České obchodní inspekce a v případě sporů ze smluv životního pojištění prostřednictvím finančního arbitra.
Klient se může obrátit na:
- Finančního arbitra na www.finarbitr.cz, se sídlem Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1, a to zejména pro spory vznikající v souvislosti s nabízením, poskytováním nebo zprostředkováním životního pojištění;
Českou obchodní inspekci na www.coi.cz, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, nebo subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu (uveřejněný na webových stránkách Ministerstva průmyslu a obchodu) v případech, kdy není dána působnost finančního arbitra;
Českou národní banku jako dozorující orgán na www.cnb.cz, se sídlem Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, a to zejména pro spory vznikající v souvislosti s nabízením, poskytováním nebo zprostředkováním pojištění
V případě neživotního pojištění také na kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven (www.ombudsmancap.cz);
b) Elephant Orchestra, s.r.o. IČ: 03272974, se sídlem Rohanské nábřeží 678/29, 18600 Praha 8, zapsaná u Městského soudu v Praze pod sp. zn.: C 229733.
Společnost Elephant Orchestra, s.r.o. má oprávnění ke zprostředkování spotřebitelských úvěrů jako samostatný zprostředkovatel ve smyslu zákona č. 257/2016 Sb. Osvědčení o zápisu samostatného zprostředkovatele do registru Českou národní bankou, lze rovněž ověřit na webových stránkách https://www.cnb.cz/cnb/jerrs při vyhledání podle obchodní firmy nebo identifikačního čísla.
Elephant Orchestra, s.r.o. zastupuje poskytovatele spotřebitelského úvěru.
Elephant orchestra, s.r.o. má za zprostředkování úvěru nárok na odměnu od poskytovatele dle konkrétního typu úvěru. Společnost nikdy nepobírá odměnu přímo od spotřebitele. Spotřebitel má právo zažádat o informaci o výši odměny pro Elephant Orchestra, s.r.o. v případě vlastní písemné žádosti.
Elephant Orchestra, s.r.o. postupuje v případě řešení stížností v souvislosti se zprostředkováním spotřebitelského úvěru na základě interního mechanismu vyřizování stížností, který je spotřebiteli zpřístupněn na základě jeho písemné žádosti. Více informací se dočtete v reklamačním řádu.
Klient může Reklamaci uplatnit
1. prostřednictvím reklamačního formuláře umístěného na stránkách v sekci „Reklamace“ nebo „Reklamační řád“
2. emailem na příslušné kontaktní adrese podpora@srovnejto.cz
3. zavoláním na klientskou linku 800 44 44 55
4. písemně na adrese sídla Společnosti.
V případě, že se spotřebitel obrátí na soud, je místně příslušný obecný soud společnosti Elephant Orchetsra, s.r.o. v době podání žaloby. V případě sporu ze smlouvy o úvěru má spotřebitel možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem.
Stížnosti na činnost Elephant Orchestra, s.r.o. lze zasílat též na adresu ČNB jako orgán vykonávající dohled nad Elephant Orchestra, s.r.o.
Klient se může obrátit na:
Českou národní banku se sídlem Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, a to zejména pro spory vznikající v souvislosti s nabízením, poskytováním nebo zprostředkováním úvěrů, Kancelář finančního arbitra, se sídlem Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1, www.finarbitr.cz, a to zejména pro spory vznikající v souvislosti s nabízením, poskytováním nebo zprostředkováním úvěrů, Českou obchodní inspekci se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz, nebo subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu (uveřejněný na webových stránkách Ministerstva průmyslu a obchodu) v případech, kdy není dána působnost finančního arbitra.
c) Tarifomat, s.r.o. IČ: 29283183, se sídlem Rohanské nábřeží 678/29, 18600 Praha 8, zapsaná u Městského soudu v Praze pod sp. zn.: C 215481.
Společnost Tarifomat, s.r.o. je od 9.9.2022 držitelem osvědčení o registraci zprostředkovatele v oblasti energií č. 742238047, zápis v registru zprostředkovatelů vedeném ERÚ je dostupný zde.
Pokud se klient domnívá, že společnost nedodržela ujednání vyplývající ze smlouvy o zprostředkování energií nebo telekomunikačních služeb nebo nesouhlasí s některým postupem, případně s vystupováním některých pracovníků společnosti, je oprávněn podat reklamaci. Více informací je v reklamačním řádu.
Zákazníci v postavení spotřebitele mohou v případě sporu s poskytovatelem nebo zprostředkovatelem v oblasti energetiky podat návrh na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Věcně příslušným subjektem k řešení takového spotřebitelského sporu je Energetický regulační úřad. ERÚ vykonává dohled nad dodržováním zákonných povinností ve zprostředkovatelské činnosti v energetice ve smyslu zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele a zák. č. 458/2000 Sb., o podmínkách podnikání a o výkonu státní správy v energetických odvětvích.
Klient se může obrátit na:
Energetický regulační úřad, se sídlem Masarykovo náměstí 5, Jihlava, PSČ: 58601, webová stránka: www.eru.cz.