vydané společnostmi:


Klik.cz & ePojisteni.cz s.r.o.

se sídlem Praha 8 - Karlín, Rohanské nábřeží 678/29, PSČ 18600, IČO: 28480406, sp. zn. v OR: C 144679 vedená u Městského soudu v Praze (dále jen „Klik.cz & ePojisteni.cz s.r.o. nebo samostatně jako „Společnost“),



Tarifomat, s.r.o.

se sídlem Rohanské nábřeží 678/29, Karlín, 186 00 Praha 8, IČO: 29283183, sp. zn. v OR: C 215481 vedená u Městského soudu v Praze (dále jen „Tarifomat“), a



Elephant Orchestra, s.r.o.

se sídlem Rohanské nábřeží 678/29, Karlín, 186 00 Praha 8, IČO: 03272974, sp. zn. v OR: C 229733 vedená u Městského soudu v Praze (dále jen „Elephant Orchestra“)



(dále společně jen „Společnosti“)



Zatímco některé webové portály jsou zaměřeny výhradně na příslušnou oblast (např. pouze zprostředkování pojištění), jiné webové portály mohou mít komplexní obsah.

Naše webové portály mohou fungovat jako multivertikální platformy, kde jsou jednotlivé sekce provozovány pro různé zprostředkovávané služby prostřednictvím vybraných Společností.

V případě, že na některém z portálů dochází k poskytování více druhů služeb (např. současně zprostředkování pojištění a zprostředkování úvěrů, nebo současně zprostředkování energií a/nebo telco služeb), platí vždy pro jednotlivé poskytované služby následující:



Samostatným zprostředkovatelem pojištění ve smyslu zák. č. 170/2018 Sb. je společnost Klik.cz & ePojisteni.cz s.r.o., samostatným zprostředkovatelem spotřebitelských úvěrů ve smyslu zákona 257/2016 Sb. je společnost Elephant Orchestra, s.r.o., zprostředkovatelem energií ve smyslu zákona č. 458/2000 Sb. a zprostředkovatelem telco služeb je společnost Tarifomat, s.r.o.



Pro Vás je tedy důležité vědět, že v případě záležitostí týkajících se pojištění se můžete obrátit na společnost Klik.cz & ePojisteni.cz s.r.o. V případě záležitostí týkajících se spotřebitelského úvěru se můžete obrátit na společnost Elephant Orchestra, s.r.o. a v případě záležitostí týkajících se energií a/nebo telco služeb se můžete obrátit na společnost Tarifomat, s.r.o.



Více informací o všech Společnostech, včetně povinně zveřejňovaných informací nebo kontaktních údajů, naleznete níže v těchto Všeobecných obchodních podmínkách. Všechny výše uvedené Společnosti jsou pak součástí jedné skupiny a jsou spřízněné.



Část I. – Obecná ustanovení

1. Úvodní ustanovení

1.1. Společnosti provozují internetové stránky na doménách Klik.cz, Srovnejto.cz, epojisteni.cz, porovnej24.cz, tarifomat.cz, t-nabidka.cz, cenyenergie.cz, uspory.cz a pujcky.cz (dále společně jen „Stránky“). Hlavním účelem těchto Stránek je usnadnit Vám orientaci v nabídkách pojištění, telefonních tarifů, úvěrů, energií a dalších podobných služeb.

1.2. Na našich Stránkách se můžete pohybovat jako registrovaný nebo neregistrovaný uživatel. Jako neregistrovaný uživatel můžete především vyhledávat a srovnávat různé nabídky na základě Vámi zadaných parametrů, spojit se s poskytovatelem vybrané služby, jakož i získávat další užitečné informace o nabízených službách. Jako registrovaný uživatel můžete plně využívat všech funkcí, které Stránky nabízí. Oproti nepřihlášenému uživateli můžete kupříkladu individualizovat svůj uživatelský účet, vyhledat své dřívější kalkulace, zobrazit stav Vašich poptávek apod.

1.3. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) jsou nedílnou součástí smlouvy, kterou s námi uzavíráte prostřednictvím formuláře pro Vaši registraci a formulářů pro další služby poskytované na našich Stránkách (i v případě, kdy nevyužijete možnost registrace). Podmínkou odeslání vyplněného formuláře na našich Stránkách je Váš souhlas s těmito Podmínkami.

1.4. Naše vzájemná práva a povinnosti se řídí Vámi odeslaným formulářem a těmito Podmínkami, neupravené vztahy se pak řídí právem České republiky, především zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, s vyloučením jeho kolizních norem.


2. Poskytnutí služby informační servisu a vyhledání a zajištění úspory pro Vaši domácnost v oblastech pojištění, spotřebitelské úvěry, energie (elektřina, plyn) a telekomunikační služby (mobilní tarify, internet)

Společnosti Skupiny Klik.cz jsou složeny z obchodních společností, které prostřednictvím svých webových portálů nabízí nejen srovnání nabídek produktů a služeb, ale také kompletní informační a poradenský servis. Naším cílem není pouze pomoci vám s výběrem nejvýhodnějších nabídek, ale také zajistit, aby celý proces byl co nejjednodušší a nejpohodlnější. To znamená, že se postaráme o veškeré formality spojené se změnou poskytovatele či uzavřením smlouvy. Zaměřujeme se především na oblasti zprostředkování pojištění, spotřebitelských úvěrů, energií (elektřina, plyn) a telekomunikačních služeb. S námi můžete snadno a rychle ušetřit na nákladech vaší domácnosti, ať už se jedná o pojištění, půjčky, dodávky energií nebo mobilní tarify.

Skupina Klik.cz poskytuje prostřednictvím svých webových portálů služby informačního servisu (poradenství) a srovnání nabídek produktů a služeb od různých dodavatelů, zejména v oblasti pojištění, spotřebitelských úvěrů, energií a telekomunikačních služeb. Naše služby nekončí jen u porovnávání cen. Naším cílem je najít pro vás nejvhodnější řešení, ať už hledáte pojištění pro váš majetek, výhodnější spotřebitelský úvěr, levnější energie nebo výhodnější mobilní tarif. Díky našim pokročilým srovnávacím kalkulačkám si můžete během několika minut najít nabídky šité na míru vašim potřebám a ušetřit tak ročně nemalé částky.

Poskytnutím služby srovnání a poradenství v oblasti produktů a služeb mezi společnostmi Skupiny Klik.cz a uživatelem dochází k uzavření smlouvy o poskytování této služby. Smlouva je uzavřena s Vámi na jedné straně a společnostmi Skupiny Klik.cz na druhé straně (dále jen společně jako „Skupina Klik.cz“). Pro účely poskytování služeb je nezbytné, aby uživatel poskytl své osobní údaje a další doplňující informace, které budou použity při vyhledávání a srovnávání nabídek produktů a služeb dodavatelů. Bez těchto informací by nebylo možné smlouvu uzavřít ani realizovat další kroky, jako je uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem či změna poskytovatele. Tyto služby jsou pro uživatele poskytovány bezplatně. Skupina Klik.cz generuje zisk prostřednictvím provizí od dodavatelů za zprostředkování smluv, nikoliv od uživatelů. Uživatel může jednoduše vybrat nabídku, kterou považuje za nejvýhodnější, nebo která mu byla doporučena naším specialistou, a sjednat její objednání buď přímo prostřednictvím daného webového portálu, telefonického hovoru s operátorem Skupiny Klik.cz nebo přesměrováním na webové stránky vybraného dodavatele.

Uživatel poskytuje své osobní údaje a další potřebné informace pro sjednání smlouvy prostřednictvím online formuláře na daném webovém portálu nebo během telefonického hovoru s operátorem Skupiny Klik.cz. Smlouva vzniká okamžikem odeslání a řádného doručení vyplněného formuláře nebo sdělením všech potřebných informací během telefonátu. Smlouvu uživatel může kdykoliv ukončit, stačí nás kontaktovat e-mailem nebo písemně. Všechny uzavřené smlouvy se řídí obchodními podmínkami Skupiny Klik.cz.

Skupina Klik.cz se zavazuje poskytovat uživatelům nejen komplexní informace o produktech a službách dodavatelů, ale také jejich podrobnou analýzu a srovnávání. Kromě toho se staráme o to, aby uživatelé získali přístup k nejlepším nabídkám v oblastech, jako jsou pojištění, spotřebitelské úvěry, energie (elektřina, plyn) a telekomunikační služby. Naše služby nejsou jen pasivním nástrojem pro porovnávání nabídek – aktivně vám pomáháme s celým procesem od výběru až po uzavření smlouvy. Můžeme vás také oslovit s novými, výhodnými nabídkami, které vám mohou přinést další úspory, a to i v oblastech, které jste původně nevyhledávali. Tímto způsobem vám pomáháme optimalizovat náklady vaší domácnosti po celou dobu trvání smlouvy.

Uživatel bere na vědomí, že pro účely plnění smlouvy může být kontaktován zaměstnanci Skupiny Klik.cz prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo SMS. Tím, že uživatel uzavře smlouvu a začne využívat naše služby, se stává klientem Skupiny Klik.cz, která jej může na základě oprávněného zájmu nebo plnění smlouvy kontaktovat s dalšími nabídkami, které mohou přispět k optimalizaci jeho domácích nákladů.


3. Uzavření smlouvy o poskytování služeb

3.1. Pokud tyto Podmínky neuvádí jinak, odesláním vyplněného formuláře pro vybranou službu nám zasíláte žádost o uzavření smlouvy o poskytování služeb. V případě, že žádost přijmeme, potvrdíme Vám její přijetí e-mailem zaslaným na adresu vyplněnou v žádosti. Doručením potvrzení o přijetí žádosti e-mailem na udanou e-mailovou adresu mezi námi vzniká smluvní vztah, jehož obsah je vyjádřen v těchto Podmínkách. Při registraci je smlouva uzavřena okamžikem, kdy obdržíte potvrzení o registraci na Vámi udanou e-mailovou adresu. Tyto Podmínky jsou pak závazné pro veškeré služby, které užíváte.

3.2. Přijetím těchto Podmínek prohlašujete, že Vámi poskytnuté údaje jsou správné, pravdivé a aktuální.

3.3. Rozsah údajů potřebných pro poskytnutí konkrétní služby je stanoven přímo v žádosti pro každou službu. V případě potřeby Vám též zavoláme, abychom upřesnili Vaše požadavky a nabídli Vám pokud možno co nejpřínosnější řešení přímo pro Vás.

3.4. V žádosti jste povinni vyplnit pouze pravdivé, přesné a aktuální údaje. Pravdivost údajů neověřujeme a neodpovídáme za zpracování žádosti s nepravdivými, nepřesnými a neaktuálními údaji. Současně jste povinni každou změnu Vámi zadaného údaje ve svém uživatelském účtu aktualizovat, pokud je to možné (jinak nám, prosím, takovou změnu oznamte e-mailem nebo prostřednictvím kontaktního formuláře umístěného přímo na Stránkách).

3.5. Zpracování údajů, které představují Vaše osobní údaje, se řídí Informacemi o zpracování osobních údajů. Ty najdete na našich Stránkách.

3.6. Jste-li spotřebitelem, berete na vědomí, že svou žádostí o zahájení poskytování služby před uplynutím čtrnáctidenní zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy o poskytování této služby pozbýváte právo na takové odstoupení.

3.7. Uzavřenou smlouvu, včetně příslušných formulářů a Podmínek archivujeme v elektronické podobě. Kdykoliv nás můžete požádat o přístup k uvedeným dokumentům a rádi Vám je poskytneme.

4. Odstoupení od smlouvy ze strany uživatele - spotřebitele

4.1. Pokud jste spotřebitel, máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti (14) dnů ode dne jejího uzavření i bez udání důvodu.

4.2. Odstoupení je účinné v okamžiku, kdy se o něm dozvíme – dopisem nebo e-mailem doručeným na naši adresu. Pro odstoupení můžete použít vzorový formulář uveřejněný na našich Stránkách. Jakmile oznámení o odstoupení obdržíme, potvrdíme Vám jeho přijetí. K dodržení lhůty pro odstoupení postačí odeslat příslušné oznámení před uplynutím čtrnáctidenní lhůty.

4.3. Od smlouvy nemůžete odstoupit, jestliže byla služba na základě této smlouvy poskytnuta s Vaším předchozím výslovným souhlasem před uplynutím příslušné lhůty pro odstoupení od smlouvy.

5. Komunikace a kontaktní údaje:

5.1. Pro veškerou korespondenční komunikaci se Společnostmi s námi můžete použít následující kontaktní údaje:

Kontaktní adresa: Klik.cz & ePojisteni.cz s.r.o.

Rohanské nábřeží 678/29, Karlín, 186 00 Praha



Elektronicky/telefonicky s námi můžete komunikovat na níže uvedených kontaktech:

Pro portály srovnejto.cz, epojisteni.cz, cenyenergie.cz a t-nabidka.cz

E-mail: podpora@srovnejto.cz

Telefon: 800 44 44 55



Pro portál Klik.cz

E-mail: info@klikpojisteni.cz

Telefon: 810 200 211

Pro portál porovnej24.cz

E-mail: info@porovnej24.cz

Telefon: 810 800 080



Pro portály tarifomat.cz

E-mail: podpora@tarifomat.cz

Telefon: 800 880 898



5.2. Berete na vědomí a jste srozuměni s tím, že telefonní hovory na naší zákaznické lince mohou být v zájmu zvýšení kvality poskytovaných služeb a z důvodu ochrany oprávněného zájmu a práv obou stran nahrávány.

5.3. Při kontaktování na základě poptávky pojištění vytvořené prostřednictvím poptávkového systému se může hovoru účastnit další (třetí) osoba splňující požadavky zákona 170/2018 Sb. § 56.

6. Registrace

6.1. Na Stránky se můžete registrovat a po přihlášení můžete využívat služeb a funkcí v plném rozsahu. Do registračního formuláře musíte vyplnit alespoň e-mail a heslo k uživatelskému účtu.

6.2. Po odeslání registračního formuláře Vám zašleme na e-mailovou adresu uvedenou v registračním formuláři e-mail za účelem potvrzení registrace. Ten bude obsahovat tyto Podmínky, případně další informace související s poskytováním našich služeb.

6.3. Přístup do uživatelského účtu je chráněn heslem, které si zvolíte při registraci. Heslo můžete v uživatelském nastavení kdykoliv změnit.

6.4. Mějte na paměti, že negarantujeme dostupnost uživatelského účtu. V této souvislosti se pouze zavazujeme nevytvářet překážky, které by Vám přístup a užívání uživatelského účtu ztěžovaly či znemožňovaly (nedojde-li k situaci, předvídané těmito Podmínkami). Případné technické problémy řešíme vždy s cílem co nejrychlejšího obnovení funkčnosti Stránek i Vašeho účtu. O případných výpadcích nás, prosím, informujte.

6.5. Upozorňujeme, že jsme kdykoliv bez uvedení důvodu oprávněni zrušit uživatelský účet nebo Vám dočasně pozastavit přístup do uživatelského účtu.

7. Podmínky poskytování služeb

7.1. Veškeré nabídky služeb umístěné na Stránkách jsou nezávazné, poskytovatel vybrané služby proto není povinen uzavřít příslušnou smlouvu na tyto služby. Stejně tak ceny nabízených služeb jsou uvedeny v orientační výši a neručíme za to, že konkrétní poskytovatel těchto služeb s Vámi za tyto ceny předmětnou smlouvu uzavře.

7.2. Srovnání nabídek na Stránkách je pouze orientační. Nejsme povinni zveřejňovat nabídky všech poskytovatelů dané služby.

7.3. Na základě smlouvy dle těchto Podmínek nikdy nesjednáváme smlouvy s vybraným poskytovatelem služby za Vás. Poskytujeme Vám pouze možnost uzavření takové smlouvy s vybraným poskytovatelem. Předmětnou smlouvu uzavíráte následně na základě svého vlastního svobodného uvážení a výběru poskytovatele předmětné služby poté, co se seznámíte s jeho smluvními podmínkami. Neneseme tedy jakoukoli odpovědnost ze smlouvy sjednané mezi Vámi a vybraným poskytovatelem.

7.4. V případě, že budete ze Stránek přesměrováni na jakékoliv jiné stránky (zejména stránky vybraného poskytovatele), tyto Podmínky se na další Vaše jednání (vč. sjednávání konkrétní smlouvy s vybraným poskytovatelem) nevztahují.

7.5. Stránky a jejich obsah jsou chráněny jako předměty duševního vlastnictví právními předpisy, zejména jako autorská díla dle autorského zákona. Práva ke Stránkám a/nebo jejich obsahu náleží Společnostem.

7.6. Jste oprávněni Stránky a jejich obsah prohlížet a užít výlučně v souladu s jejich účelem, tj. zejména vyplněním a odesláním formulářů umístěných na Stránkách. Nejste oprávněni Stránky a jejich obsah jakkoliv měnit, upravovat nebo jinak do nich jinak zasahovat, ani je rozmnožovat, rozšiřovat či vydávat za vlastní ani s nimi jinak nakládat, nejde-li o nakládání vyplývající přímo z účelu Stránek a jeho obsahu.

7.7. Vyhrazujeme si právo Stránky a informace uvedené na nich kdykoli měnit či upravovat, a to i bez předchozího upozornění.

7.8. Informování o výhodných nabídkách a zajištění úspory

Vzhledem k tomu, že hlavním cílem všech služeb Společností je umožnit svým zákazníkům, aby získali co nejvýhodnější nabídky služeb ve vybraných oblastech a aby ušetřili na dodávaných službách, je součástí poskytovaných služeb též zasílání zvýhodněných nabídek a dalších možností zajištění úspory Vašich finančních prostředků. Tyto nabídky Vám budeme zasílat na Vaši e-mailovou adresu, případně SMS/telefonicky. Pokud o poskytování této služby nebudete mít zájem, můžete ji kdykoliv bezplatně zrušit kliknutím na příslušný odkaz, uvedený v doručeném sdělení, nebo prostřednictvím bezplatné telefonní linky, případně nám toto sdělíte zaškrtnutím políčka nebo sdělením našemu pracovníkovi telefonicky před prvním poskytnutím služby.

7.9 Veškeré podmínky zpracování osobních údajů jsou uvedeny na Stránkách.

7.10. Informace o řazení produktových nabídek a informace o spotřebitelských recenzích jsou uvedeny na Stránkách.

Část II. – Poskytované služby

8. Půjčky a úvěry

8.1. Na našich Stránkách můžete on-line vyhledávat a srovnávat vybrané finanční produkty jednotlivých bank i nebankovních poskytovatelů na základě Vámi zadaných kritérií. Účelem služby je vyhodnotit Vámi zadané údaje a nabídnout Vám finanční produkt(y), který (které) dle našich odborných zkušeností nejlépe vyhovuje (vyhovují) Vašim požadavkům a potřebám. Služba je Vám poskytována bezplatně. Služba zahrnuje zejména:

8.1.1. nezávislé porovnávání nabídek produktů na základě Vámi zadaných údajů, přičemž Vám zobrazíme nabídky, ze kterých si můžete vybrat tu, která je dle Vašeho uvážení nejvýhodnější,

8.1.2. kontaktování poskytovatelů Vámi vybraného finančního produktu, který byl vyhledán na základě kritérií ve Vaší žádosti, včetně předání Vašich údajů, vyplněných v žádosti, takovému poskytovateli finančního produktu s cílem umožnit mu nabídnout Vám Vámi požadované služby.

8.2. Služba nezahrnuje poskytnutí samotného finančního produktu.

8.3. Dovolujeme si Vás upozornit, že poskytovatelé některých finančních produktů jsou dle právních předpisů oprávněni se vzájemně informovat o údajích o dluzích, které vypovídají o úvěruschopnosti spotřebitele, prostřednictvím tzv. dlužnických databází. Pro účely poskytnutí konkrétního finančního produktu, o nějž jste projevili zájem zasláním žádosti, budou údaje použity k nahlédnutí do registru SOLUS, Nebankovního registru klientských informací (NRKI) a do Bankovního registru klientských informací (BRKI) a do insolvenčního rejstříku (ISIR), a to ze strany poskytovatele příslušného finančního produktu.


8.4. Služby dle tohoto článku 7 poskytuje společnost Elephant Orchestra, s.r.o., bez ohledu na to, na které ze Stránek jste příslušnou žádost vyplnili. Společnost Elephant Orchestra má oprávnění ke zprostředkování spotřebitelských úvěrů jako samostatný zprostředkovatel ve smyslu zákona č. 257/2016 Sb. Osvědčení o zápisu samostatného zprostředkovatele do registru Českou národní bankou, lze rovněž ověřit na webových stránkách https://www.cnb.cz/cnb/jerrs při vyhledání podle obchodní firmy nebo identifikačního čísla. 7.5 Na základě sjednání smlouvy dle tohoto článku 7 však nedochází ke zprostředkování spotřebitelského úvěru Vaším jménem. Smlouva dle těchto Podmínek nepředstavuje smlouvu o zprostředkování spotřebitelského úvěru, ani žádné jiné zvláštní ujednání mezi zprostředkovatelem a spotřebitelem dle uvedeného zákona.

8.6 Elephant Orchestra, s.r.o. zastupuje poskytovatele spotřebitelského úvěru.

8.7 Odměna za zprostředkování

Elephant orchestra, s.r.o. má za zprostředkování úvěru nárok na odměnu od poskytovatele dle konkrétního typu úvěru. Společnost nikdy nepobírá odměnu přímo od spotřebitele. Spotřebitel má právo zažádat o informaci o výši odměny pro Elephant Orchestra, s.r.o. v případě vlastní písemné žádosti.

8.8 Mechanismus vyřizování stížností

Elephant Orchestra, s.r.o. postupuje v případě řešení stížností v souvislosti se zprostředkováním spotřebitelského úvěru na základě interního mechanismu vyřizování stížností, který je spotřebiteli zpřístupněn na základě jeho písemné žádosti. Více informací se dočtete v reklamačním řádu na Stránkách nebo níže v těchto Podmínkách.

8.9 Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě, že se spotřebitel obrátí na soud, je místně příslušný obecný soud společnosti Elephant Orchetsra, s.r.o. v době podání žaloby. V případě sporu ze smlouvy o úvěru má spotřebitel možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem.

8.10 Elephant Orchestra, s.r.o. může spolupracovat se třetími osobami, které vyhledávají zájemce o nabízené produkty. Tyto osoby neposkytují zprostředkování spotřebitelského úvěru, ale pouze odkazují zájemce na portál Společnosti.

8.11 Stížnosti na činnost Elephant Orchestra, s.r.o. lze zasílat na kontaktní údaje uvedené výše v těchto Podmínkách. Eventuálně též na adresu ČNB jako orgán vykonávající dohled nad Elephant Orchestra, s.r.o.

8.12 Reklamační řád pro oblast zprostředkování úvěrů

a) Reklamační řád stanoví pravidla, jak má klient postupovat, v případě reklamace nebo stížnosti (dále společně jen „Reklamace“) služby či jednání, která byla poskytnuta společností Elephant Orchestra, s.r.o.



b) Pokud se klient domnívá, že Společnost nedodržela ujednání vyplývající ze smlouvy o zprostředkování úvěru nebo nesouhlasí s některým postupem, případně s vystupováním některých pracovníků Společnosti, je oprávněn podat Reklamaci.



c) Klient může Reklamaci uplatnit

1. prostřednictvím reklamačního formuláře umístěného na Stránkách v sekci „Reklamace“ nebo „Reklamační řád“

2. emailem na příslušné kontaktní adrese (viz adresy v Podmínkách výše, nebo informace na Stránkách)

3. zavoláním na klientskou linku (viz telefonní čísla v Podmínkách výše, nebo informace na Stránkách)

4. písemně na adrese sídla Společnosti.



d) Pro vyřízení Reklamace je klient povinen uvést:

jméno a příjmení

datum narození

trvalou adresu

případně číslo smlouvy o zprostředkování úvěru

předmět Reklamace a doložit případné podklady

Klient je povinen ve svém vlastním zájmu sdělit co možná nejvíce podrobností o reklamované službě či jednání, která mohou přispět k rychlému vyřízení reklamace.



e) Pokud Reklamace nebude obsahovat všechny náležitosti, je Společnost oprávněna požádat vhodným způsobem klienta o doplnění Reklamace. Pokud klient žádosti nevyhoví, je Společnost oprávněna Reklamaci odmítnout pro nedostatek součinnosti.



f) Řádně vyřízená Reklamace bude odmítnuta, pokud byla Klientem podána opakovaně nebo ve věci rozhodl soud, popř. proběhlo řízení u finančního arbitra anebo uplynula promlčecí lhůta.



g) Reklamace bude vyřízena v maximální lhůtě 30 dnů ode dne podání.



h) Pokud nebude klient spokojen s výsledkem vyřízení Reklamace, může podat odvolání tak, že se obrátí e-mailem na adresu compliance@srovnejto.cz nebo písemně na adresu sídla Společnosti.



i) Podání a vyřízení Reklamace je zdarma.



j) Klient se může obrátit na:



Českou národní banku se sídlem Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, a to zejména pro sporty vznikající v souvislosti s nabízením, poskytováním nebo zprostředkováním úvěrů,

Kancelář finančního arbitra, se sídlem Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1, www.finarbitr.cz, a to zejména pro spory vznikající v souvislosti s nabízením, poskytováním nebo zprostředkováním úvěrů,

Českou obchodní inspekci se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz, nebo subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu (uveřejněný na webových stránkách Ministerstva průmyslu a obchodu) v případech, kdy není dána působnost finančního arbitra.



9. Pojištění

9.1. Na našich Stránkách můžete online vyhledávat a srovnávat nabídky pojišťoven na základě vámi zadaných kritérií. Účelem služby je vyhodnotit vámi zadané údaje a nabídnout vám pojištění, které dle našich odborných zkušeností nejlépe vyhovuje vašim požadavkům a potřebám. Služba je poskytována bezplatně a zahrnuje: 8.1.1. Nezávislé porovnávání nabídek produktů na základě vámi zadaných údajů, přičemž zobrazíme nabídky, ze kterých si můžete vybrat tu nejvýhodnější. 8.1.2. Kontaktování pojišťovny vámi vybraného pojištění, včetně předání vašich údajů vyplněných v žádosti pojišťovně nebo jejímu zástupci. 8.1.3. Zaslání návrhu smlouvy spolu s pojistnými podmínkami vybrané pojišťovny, případně též platebních údajů a dalších informací k pojistné smlouvě.

9.2. Seznam pojišťoven, jejichž produkty nabízíme, naleznete zde:

Allianz pojišťovna a.s., Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Generali Česká pojišťovna a.s., ČSOB pojišťovna a.s., člen holdingu ČSOB, Direct pojišťovna a.s., ERV Pojišťovna, a.s., Hasičská vzájemná pojišťovna a.s., INTER PARTNER ASSISTANCE, organizační složka, Komerční pojišťovna, a.s., Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Maxima pojišťovna a.s., Pojišťovna VZP, a.s., Slavia pojišťovna a.s., UNIQA pojišťovna a.s., Pillow pojišťovna, a. s., MetLife Europe d.a.c., pobočka pro Českou republiku, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Union poisťovňa, a.s., pobočka pro Českou republiku.


9.3. Služba nezahrnuje poskytnutí samotného pojištění.

9.4. Služby dle tohoto článku 8 poskytuje společnost Klik.cz & ePojisteni.cz s.r.o., bez ohledu na to, na které ze Stránek jste žádost vyplnili. Společnost je registrována u České národní banky jako samostatný zprostředkovatel dle zákona o distribuci pojištění a zajištění s oprávněním k činnosti od 1. 2. 2019. Osvědčení o zápisu samostatného zprostředkovatele do registru Českou národní bankou, lze rovněž ověřit na webových stránkách https://www.cnb.cz/cnb/jerrs s vyhledáním podle obchodního jména nebo identifikačního čísla Společnosti.

9.5. Máte právo odstoupit od pojistné smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření nebo ode dne, kdy vám byly sděleny pojistné podmínky. Toto právo se nevztahuje na smlouvy o pojištění pomoci osobám v nouzi během cestování nebo pobytu mimo místa bydliště, uzavřené na dobu kratší než jeden měsíc. Odstoupení musí být doručeno nejpozději poslední den čtrnáctidenní lhůty.

9.6. Zájemce o pojištění obdrží od Klik.cz a ePojisteni.cz s.r.o. návrh pojistné smlouvy a související dokumentaci, zejména všeobecné pojistné podmínky. Obdržením návrhu pojistné smlouvy nevzniká zájemci žádný závazek ani oprávnění.

9.7. Zájemce je povinen před uhrazením zkontrolovat návrh pojistné smlouvy, zejména osobní údaje, rozsah pojistného plnění, pojistné limity a výluky pojištění. Neodpovídá-li návrh požadavkům nebo obsahuje-li chyby, je zájemce povinen oznámit to bezodkladně Klik.cz a ePojisteni.cz s.r.o. a vyčkat zaslání opraveného návrhu.

9.8. Klik.cz a ePojisteni.cz s.r.o. neodpovídá za újmu vzniklou tím, že si zájemce nezkontroluje návrh pojistné smlouvy, aby odpovídal požadavkům zájemce a aby údaje vyplněné v pojistné smlouvě byly správné a úplné.

9.9. Návrh pojistné smlouvy je zájemcem přijat zaplacením předepsaného pojistného. Pojistná smlouva je uzavřena tehdy, je-li pojistné připsáno v plné výši a pod správným variabilním symbolem na účet uvedený ve smlouvě. V případě pozdní úhrady pojistná smlouva nevznikne.

9.10. Pojistné je možné hradit pouze v českých korunách (Kč).

9.11. Zájemce může od uhrazené pojistné smlouvy odstoupit do 14 dnů a v případě smlouvy o životním pojištění do 30 dnů od dne uzavření bez udání důvodu. Právo na odstoupení se nevztahuje na cestovní pojištění uzavřené na dobu kratší než 1 měsíc. Ostatní podmínky výpovědí pojistné smlouvy jsou stanoveny zákonem.

9.12. Pokud zájemce neuvede pravdivé a úplné informace, má pojišťovna právo od pojistné smlouvy odstoupit.

9.13. Klik.cz a ePojisteni.cz s.r.o. nemá přímý ani nepřímý podíl na hlasovacích právech nebo základním kapitálu žádné pojišťovny, jejíž produkty nabízí. Zároveň tyto pojišťovny ani osoby je ovládající nemají přímý ani nepřímý podíl na hlasovacích právech nebo základním kapitálu Klik.cz a ePojisteni.cz s.r.o. Klik.cz a ePojisteni.cz s.r.o. získává od pojišťovny odměnu ve formě provize za zprostředkování pojištění. Odměna je získávána pouze od pojišťovny.

9.14. Klik.cz a ePojisteni.cz s.r.o. může spolupracovat se třetími osobami, které vyhledávají zájemce o nabízené produkty. Tyto osoby neposkytují zprostředkování pojištění, ale pouze odkazují zájemce na portál Společnosti.

9.15. Stížnosti na činnost Klik.cz a ePojisteni.cz s.r.o. lze zasílat na kontaktní údaje uvedené výše v těchto Podmínkách. Eventuálně též na adresu ČNB jako orgán vykonávající dohled nad Klik.cz a ePojisteni.cz s.r.o.

9.16. Spory s Klik.cz a ePojisteni.cz s.r.o. nebo pojišťovnou z pojistné smlouvy neživotního pojištění lze řešit mimosoudní cestou prostřednictvím ombudsmana České asociace pojišťoven nebo České obchodní inspekce a v případě sporů ze smluv životního pojištění prostřednictvím finančního arbitra.



9.17 Reklamační řád pro oblast zprostředkování pojištění

a) Reklamační řád stanoví pravidla, jak má klient postupovat, v případě reklamace nebo stížnosti (dále společně jen „Reklamace“) služby či jednání, která byla poskytnuta společností Klik.cz & ePojisteni.cz s.r.o.



b) Pokud se klient domnívá, že Společnost nedodržela ujednání vyplývající ze smlouvy o zprostředkování pojištění nebo nesouhlasí s některým postupem, případně s vystupováním některých pracovníků Společnosti, je oprávněn podat Reklamaci.



c) Klient může Reklamaci uplatnit

1. prostřednictvím reklamačního formuláře umístěného na Stránkách v sekci „Reklamace“ nebo „Reklamační řád“, případně podle postupu zveřejněného v sekci „Reklamační řád“

2. emailem na příslušné kontaktní adrese (viz adresy v Podmínkách výše, nebo informace na Stránkách)

3. zavoláním na klientskou linku (viz telefonní čísla v Podmínkách výše, nebo informace na Stránkách)

4. písemně na adrese sídla Společnosti.



d) Pro vyřízení Reklamace je klient povinen uvést:

- jméno a příjmení,

- rodné číslo/datum narození,

- trvalou adresu,

- číslo pojistné smlouvy

- předmět Reklamace a doložit případné podklady.

Klient je povinen ve svém vlastním zájmu sdělit co možná nejvíce podrobností o reklamované službě či jednání, která mohou přispět k rychlému vyřízení reklamace.



e) Pokud Reklamace nebude obsahovat všechny náležitosti, bude klient vhodným způsobem požádán o doplnění Reklamace. Pokud klient žádosti nevyhoví, je Společnost oprávněna Reklamaci odmítnout pro nedostatek součinnosti.



f) Řádně vyřízená Reklamace bude odmítnuta, pokud byla Klientem podána opakovaně nebo ve věci rozhodl soud, popř. proběhlo řízení u finančního arbitra anebo uplynula promlčecí lhůta.



g) Reklamace bude vyřízena v maximální lhůtě 30 dnů ode dne podání.



h) Pokud nebude klient spokojen s výsledkem vyřízení Reklamace, může podat odvolání tak, že se obrátí e-mailem na adresu compliance@srovnejto.cz nebo písemně na adresu sídla Společnosti.



i) Podání a vyřízení Reklamace je zdarma.



j) Klient se může obrátit na:



- Finančního arbitra na www.finarbitr.cz, se sídlem Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1, a to zejména pro spory vznikající v souvislosti s nabízením, poskytováním nebo zprostředkováním životního pojištění;

Českou obchodní inspekci na www.coi.cz, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, nebo subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu (uveřejněný na webových stránkách Ministerstva průmyslu a obchodu) v případech, kdy není dána působnost finančního arbitra;

Českou národní banku jako dozorující orgán na www.cnb.cz, se sídlem Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, a to zejména pro spory vznikající v souvislosti s nabízením, poskytováním nebo zprostředkováním pojištění

V případě neživotního pojištění také na kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven (www.ombudsmancap.cz);

10. Elektřina a plyn (Energie)

10.1. Na našich Stránkách můžete u vybraných druhů energií on-line vyhledávat a srovnávat nabídky jednotlivých dodavatelů plynu a elektrické energie na základě Vámi zadaných kritérií. Účelem služby je vyhodnotit Vámi zadané údaje a nabídnout Vám dodavatele energií, které dle našich odborných zkušeností nejlépe vyhovují Vašim požadavkům a potřebám. Služba je Vám poskytována bezplatně. Služba zahrnuje zejména:

10.1.1. nezávislé porovnávání nabídek produktů na základě Vámi zadaných údajů, přičemž Vám zobrazíme nabídky, ze kterých si můžete vybrat tu, která je dle Vašeho uvážení nejvýhodnější,

10.1.2. kontaktování vybraného dodavatele Vámi vybrané služby, včetně předání Vašich údajů, vyplněných v žádosti, takovému dodavateli či jeho zástupci,

10.1.3. zaslání návrhu smlouvy spolu s obchodními podmínkami vybraného dodavatele, případně též i platebních údajů a dalších informací k vybrané smlouvě.

10.2. Služba nezahrnuje poskytnutí samotných dodávek elektrické energie či plynu, o které máte zájem.

10.3. Služby dle tohoto článku 9 poskytuje společnost Tarifomat, s.r.o. bez ohledu na to, na které ze Stránek jste příslušnou žádost vyplnili.

10.4. Zákazníci v postavení spotřebitele mohou v případě sporu s poskytovatelem nebo zprostředkovatelem v oblasti energetiky podat návrh na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Věcně příslušným subjektem k řešení takového spotřebitelského sporu je Energetický regulační úřad, se sídlem Masarykovo náměstí 5, Jihlava, PSČ: 58601, webová stránka: www.eru.cz („ERÚ“).

ERÚ vykonává dohled nad dodržováním zákonných povinností ve zprostředkovatelské činnosti v energetice ve smyslu zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele a zák. č. 458/2000 Sb., o podmínkách podnikání a o výkonu státní správy v energetických odvětvích.

Společnost Tarifomat, s.r.o., IČ: 29283183, je od 9.9.2022 držitelem osvědčení o registraci zprosředkovatele č. 742238047, zápis v registru zprostředkovatelů vedeném ERÚ zde.



11. Mobilní operátoři

11.1. Na našich Stránkách můžete u vybraných druhů mobilních služeb on-line vyhledávat a srovnávat nabídky mobilních operátorů na základě Vámi zadaných kritérií. Účelem služby je vyhodnotit Vámi zadané údaje a nabídnout Vám poskytovatele požadované služby, které dle našich odborných zkušeností nejlépe vyhovují Vašim požadavkům a potřebám. Služba je Vám poskytována bezplatně. Služba zahrnuje zejména:

11.1.1. nezávislé porovnávání nabídek produktů na základě Vámi zadaných údajů, přičemž Vám zobrazíme nabídky, ze kterých si můžete vybrat tu, která je dle Vašeho uvážení nejvýhodnější,

11.1.2. kontaktování vybraného poskytovatele Vámi vybrané služby, včetně předání Vašich údajů, vyplněných v žádosti, takovému poskytovateli či jeho zástupci,

11.1.3. zaslání návrhu smlouvy spolu s obchodními podmínkami vybraného poskytovatele, případně též i platebních údajů a dalších informací k vybrané smlouvě.

11.2. Služba nezahrnuje poskytnutí samotných mobilních služeb, o které máte zájem.

11.3. Služby dle tohoto článku 10 poskytuje společnost Tarifomat, s.r.o. bez ohledu na to, na které ze Stránek jste příslušnou žádost vyplnili.

11.4. Berete na vědomí a souhlasíte s tím, že budou-li Vám na zákaznické lince sděleny neveřejné nabídky, nebudete je dále šířit a sdělovat (např. ostatním poskytovatelům mobilních služeb atd.).



Část III. – Závěrečná ustanovení

12. Závěrečná ujednání

12.1. Případné spory budou řešeny před obecnými soudy České republiky dle sídla ePojisteni, není-li volba místní příslušnosti v konkrétním případě vyloučena právními předpisy. (Tímto není dotčeno Vaše právo řešit spory nejprve mimosoudní cestou u příslušných orgánů, jak jsou uvedeny v těchto Podmínkách.)

12.2. Pokud mezi námi vznikne jakýkoliv spotřebitelský spor, jste oprávněni též jej nejprve řešit mimosoudní cestou

12.2.1. před Českou obchodní inspekcí (https://www.coi.cz/informace-o-adr/),

12.2.2. přes platformu RSO na řešení sporů, provozovanou Evropskou Komisí, v jazyku, který si zvolíte (https://ec.europa.eu/consumers/odr/), nebo

12.2.3. v případě zprostředkování úvěru či životního pojištění před Finančním arbitrem (https://finarbitr.cz/cs/oblasti/zivotni-pojisteni.html)

12.3. Smlouva je uzavřena v českém jazyce. Je-li uzavírána ve více jazykových verzích, má v případě rozporu vždy přednost verze česká.

12.4. V případě, že by některé ustanovení těchto Podmínek bylo z jakýchkoliv důvodů neplatné nebo neúčinné, nezpůsobuje tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních částí Podmínek.

12.5. Každá ze stran může smlouvu uzavřenou na základě těchto Podmínek ukončit výpovědí i bez udání důvodu a bez výpovědní doby na základě doručení výpovědi e-mailem na kontaktní e-mailovou adresu druhé strany. Výpověď nabývá účinnosti jejím doručením druhé straně. Berete na vědomí, že s ohledem na povahu poskytovaných služeb se ukončení smlouvy nedotýká již poskytnuté služby, včetně předání údajů příslušnému vybranému poskytovateli produktu v souladu s těmito Podmínkami.

12.6. Tyto Podmínky můžeme vždy jednostranně měnit nebo doplňovat, a to v plném rozsahu. Novou verzi všeobecných obchodních podmínek Vám zašleme na e-mailovou adresu uvedenou na Vašem uživatelském účtu, případně na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli před využitím konkrétní služby (nejste-li registrovaným uživatelem). Novou verzi Podmínek Vám zašleme alespoň 15 dní přede dnem nabytí jejich účinnosti. Pokud nesouhlasíte s novým zněním Podmínek, můžete naši smlouvu ukončit. Jako registrovaný uživatel můžete svůj účet zrušit, čímž dojde k ukončení smlouvy. Jako neregistrovaný uživatel můžete vyjádřit svůj nesouhlas na naši e-mailovou adresu Rohanské nábřeží 678/29, Karlín, 186 00 Praha.

12.7. Práva a povinnosti nabytá přede dnem ukončení smlouvy, z jejichž povahy vyplývá, že mají trvat i po skončení smlouvy, nejsou jejím ukončením dotčeny.

12.8. Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem 1.8.2024.